جایگزینی مناسب برای هتل، اجاره سوئیت، آپارتمان و منزل مبله در شیراز
مطالب
نکته ها
شیرازگردی
جایگزینی مناسب برای هتل، اجاره سوئیت، آپارتمان و منزل مبله در شیراز

چرا در سفر به شهر شیراز گردشگران اجاره سوئیت مبله در شیراز، اجاره آپارتمان مبله شیراز و یا اجاره منزل مبله در شیراز را به رزرو اتاقی در هتل ترجیح می دهند؟ اجاره سوئیت مبله در شیراز، آپارتمان مبله شیراز و منزل مبله در شیراز از چه لحاظی به صرفه تر از رزرو هتل برای اقامت در شیراز است؟ جایگزین کردن هتل با منزل مبله شیراز، آپارتمان مبله در شیراز و یا سوئیت مبله در شیراز کار درستی است؟ در این مقاله به چند مورد از دلایلی که باعث رغبت بیشتر مردم به اجاره آپارتمان مبله در شیراز، سوئیت مبله شیراز و منزل مبله در شیراز می شوند می پردازیم. با ما همراه باشید!

جایگزینی مناسب برای هتل، اجاره سوئیت، آپارتمان و منزل مبله در شیراز


1-صرفه اقتصادی


بدون شک دلیل عمده افراد در درجه اول برای انتخاب منزل مبله در شیراز، آپارتمان مبله شیراز و سوئیت مبله در شیراز قیمت مناسب تر و ارزان تر بودن آن نسبت به هتل می باشد. مخصوصا اگر اقامت شما در شهر شیراز طولانی مدت باشد در انتهای سفر خود خواهید دید که هزینه نهایی اقامت شما در هتل چقدر زیاد و سر به فلک خواهد کشید به ویژه اگر هتلی لوکس و چند ستاره جهت اقامت گزیده باشید.

همچنین اگر تعداد همسفران تان نیز زیاد باشد مسلما رزرو یک اتاق جوابگو نخواهد بود و شما مجبور به رزرو دو یا حتی چند اتاق بسته به تعدادتان خواهید بود، این مسئله سوای اینکه مشخص نیست اتاق هایی که رزرو می کنید کنار هم یا دور از هم باشند و از همسفران تان دور بیفتید هزینه هنگفتی را نیز روی دستتان خواهد گذاشت.

جایگزینی مناسب برای هتل، اجاره سوئیت، آپارتمان و منزل مبله در شیراز


از نگاهی دیگر، صرفه اقتصادی آپارتمان مبله در شیراز، منزل مبله شیراز و سوئیت مبله در شیراز می تواند در هزینه هایی باشد که علاوه بر هزینه رزرو اتاق بایستی آنها را نیز متحمل شوید، خوراکی ها یا نوشیدنی ها و شکلات هایی که در یخچال های کوچک اتاق هتل ها جهت استفاده قرار داده میشوند هزینه هایی دارند شاید چند برابر قیمت واقعی شان، یا غذایی که سفارش می دهید به اتاق شما آورده شود و یا در رستوران هتل سرو می کنید هزینه های جداگانه ای دارند که در مورد منزل یا آپارتمان مبله چنین نیست و چون تمام امکانات آشپزی و نگهداری مواد غذایی در آنها فراهم است شما می توانید با هزینه هایی بسیار کمتر غذاهایی سالم تر و ارزان تر تهیه و میل نمایید. بنابراین رزرو هتل به هیچ عنوان نسبت به اجاره منزل مبله در شیراز، سوئیت مبله شیراز و آپارتمان مبله در شیراز به صرفه نبوده و پرهزینه است.

2-امکانات بیشتر


اتاق های هتل ها با وجود هزینه بالای رزرو امکانات محدودی نسبت به آپارتمان ها و سوئیت های مبله دارند. اتاق هتل می تواند شامل یک یا دو تخت، یک میز آرایش، یک تلویزیون شاید یخچالی کوچک و امکاناتی از این دست باشد. اما آپارتمان یا سوئیت مبله بسته به هزینه اجاره آن و بزرگ و کوچک بودنش می تواند شامل یک یا دو اتاق خواب سرویس کامل، اتاق نشیمن و مبلمان، آشپزخانه و وسایل و امکانات کامل آن از جمله یخچال، کابینت، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، میز غذاخوری، سرویس ظرف و ظروف و ... ، حیاط یا بالکن، پارکینگ و غیره باشد.

لذت آماده کردن مواد کباب به دست خودتان در آشپزخانه و باربیکیوی دوستان و همسفران تان در بالکن یا تراس منزل مبله در شیراز، آپارتمان مبله شیراز و سوئیت مبله در شیراز به هیچ عنوان با خوردن پرسی کباب کوبیده در رستوران یک هتل قابل قیاس نخواهد بود.

همچنین در صورت گزینش آپارتمان مبله در شیراز، سوئیت مبله شیراز و منزل مبله در شیراز شما مجبور به حمل چمدان یا ساکی بزرگ پر از چند دست لباس برای هریک از اعضای خانواده و یا دوستان و همسفران تان نخواهید بود چرا که داشتن امکاناتی چون لباسشویی و محل مناسب خشک کردن لباس در این اقامتگاهها امکان شستن لباسهای کثیف را به شما داده و شما تعداد مناسبی لباس و چمدانی سبکتر همراه خود خواهید داشت.

3-آزادی عمل بیشتر


شرایطی را در هتل در نظر بگیرید که بخاطر دیر بلند شدن از خواب، تایم سرو صبحانه و حتی شاید ناهار را از دست داده اید و مجبورید برای سیر کردن خودتان راه دیگری پیدا کنید! اتاقتان کثیف است و برای تمیز کردن آن باید منتظر مستخدم هتل باشید! می خواهید از باشگاه هتل استفاده کنید اما بسته است! چرا که زمان سرو صبحانه، ناهار و شام در هتل در ساعات معینی انجام می شود، مستخدم در زمان خاصی برای تمیز کردن اتاق ها می آید و باشگاه و استخر و یا هر امکانات جانبی دیگری در هر هتل طبق قوانین در ساعات مشخصی باز هستند.

جایگزینی مناسب برای هتل، اجاره سوئیت، آپارتمان و منزل مبله در شیراز


همچنین هر بار ورود و خروج شما از هتل باید به مسئولین هتل گزارش و کلید اتاقتان تحویل یا پس گرفته شود. همه این عوامل آزادی شما در محل اقامتتان محدود می کند. اما با اجاره سوئیت مبله در شیراز، آپارتمان مبله شیراز و منزل مبله در شیراز زمان انجام تمام فعالیت ها و رفت و آمدها یتان در اختیار خودتان بوده و به نوعی رییس خود خواهید بود!

همچنین اگر جزو افراد علاقمند به نگهداری حیوانات خانگی از جمله سگ یا گربه هستید در صورت اقامت در هتل بایستی گربه یا سگتان را به بخش نگهداری از حیوانات هتل بسپارید، در این صورت علاوه بر هزینه اضافی که معمولا هزینه بالایی هم هست بپردازید از حیوان مورد علاقه تان نیز دور بوده و نگران امنیت و خورد و خوراک سگ و یا گربه تان خواهید بود؛ اما در سوئیت مبله در شیراز، آپارتمان مبله شیراز و منزل مبله در شیراز جای مناسب برای نگهداری حیوان خانگی وجود دارد و شما بدون هیچ گونه نگرانی مراقب حیوان خود خواهید بود!

شیرازروم وب سایتی بسیار کارآمد در زمینه اجاره منزل مبله در شیراز، سوئیت مبله شیراز و منزل مبله در شیراز است که با ارائه متنوع ترین و بهترین منازل، سوئیت ها و آپارتمان های مبله در شیراز شما را در یافتن اقامتگاهی مناسب در طول سفر یاری خواهد کرد. بدین منظور فقط کافی است به وب سایت شیرازروم مراجعه و به طور آنلاین گزینه مورد نظرتان را انتخاب و رزرو نمایید. هدف شیرازروم رضایت مسافران و گردشگرانی است که مهمان شیراز و شیرازیان هستند.